Veelzijdige en vakkundige fysiotherapie in Veenendaal

De praktijk van Fysio Veenendaal Noord heeft een professioneel team bestaande uit gepassioneerde fysiotherapeuten, die klaarstaan om u fysiotherapie of massages te geven en om u te voorzien van informatie. Hieronder leest u meer over wat fysiotherapie inhoudt en over de redenen dat u gebaat zou zijn om fysiotherapie te ondergaan. Bel ons voor meer informatie of voor het maken van een afspraak.

Wat is fysiotherapie?

Fysiotherapie is bedoeld voor mensen met klachten aan het houdings- en bewegingsapparaat, waarbij gericht wordt op problemen met spieren, pezen, banden en gewrichten. Bij Fysio Veenendaal Noord kunnen we u onder meer helpen bij te gespannen spieren, peesontstekingen, bandenpijn of slijtage (artrose). Ook gevolgen van functiestoornissen aan het zenuwstelsel, bloedvaten, longen en hart kunnen met fysiotherapie door De Ruiter en zijn team worden behandeld.

Manuele therapie

Met welke klachten kan ik terecht bij Fysio Veenendaal Noord?

De klachten die wij behandelen, zijn divers: rugklachten, schouderklachten, hoofdpijn, hyperventilatie, enkelletsel, maar ook Parkinson, MS, zenuwuitval en meer. Daarnaast kunnen de oorzaken zeer uiteenlopen, bijvoorbeeld: overbelasting (in thuis- of werksituatie),  een ongeluk of leeftijd.

Zo gaan wij te werk

In overleg met u zoeken we een oplossing om de klachten op te heffen, te verminderen en in de toekomst te voorkomen. De nadruk ligt bij Fysio Veenendaal Noord op het uitleggen wat er aan de hand is en wat u er zelf aan kunt doen. Indien er een stoornis in het bewegen is, proberen wij deze te verhelpen. Wij helpen u aan functionele oefeningen die u thuis kunt doen, geven u een schema en hulpmiddelen mee en stimuleren u om oefeningen in het dagelijks leven te integreren.